Nejčastejší dotazy
Odpovědi na nejčastější dotazy
Proč se mám připojit přes Litol.cz?
Zažili jste někdy značné kolísání rychlosti připojení nebo časté výpadky? Podepsali jste smlouvu se závazkem, kterou nelze vypovědět v případě nespokojenosti s kvalitou služeb? Pak určitě dokážete ocenit rychlý a spolehlivý internet bez závazků. Navíc jsme místní poskytovatel, proto vám můžeme nabídnout bezplatnou osobní instalaci a v případě potřeby také rychlý servisní zásah u vás doma.
Není lepší VDSL od velkého operátora?
Současné ceny VDSL či ADSL vypadají lákavě, ale pozor! Tyto „akční“ ceny platí jen omezenou dobu, po které se měsíční paušál zvýší i více než dvojnásobně! Další nevýhodou je závazek jež je velice obtížné vypovědětpomalé odesílání dat, což se poznáte například při zdlouhavém posílání e-mailů. Litol.cz vám oproti tomu garantuje pevnou cenu bez závazků, za kterou získáte spolehlivé připojení se 4x rychlejším odesíláním dat než u DSL.Oproti našim službám se v případě současného využití televizních a datových služeb DSL se Vaše připojení znatelně zpomalí. V ceně našich služeb je komfortní instalace internetu přímo u Vás doma.U služby DSL vám poskytovatel pouze zašle modem poštou. Celou instalaci a konfiguraci si musíte provést sami. Rovněž v případě potíží u nás oceníte podporu technika přímo u Vás doma s okamžitou výměnou vadného dílu namístě. Dominantního poskytovatel poskytuje bezplatně pouze telefonickou podporu s nutností problematické díly odvést k reklamaci na pobočku mimo Lysou nad Labem. Následně čekáte až 30 dní aby reklamované zařízení bylo na pobočce operátora připravené k vyzvednutí.
A co připojení přes amatérskou síť tzv. free net?
Amatérské bezdrátové sítě jsou vhodné, pokud s internetem teprve začínáte. Obvykle nabízejí dobrý poměr ceny a rychlosti připojení, ovšem bez garance kvality služeb a s omezenou technickou podporou. Například na opravdu závady můžete čekat až 30 dní, zatímco Litol.cz vám nabízí non-stop technickou podporu do 4 hodin od nahlášení problému. Za nevratný vstupní členský příspěvek vam pouze zapůjčí 1500Kč. U nás máte zapůjčení zařízení zdarma či jej včetně komfortní instalace prodáváme za 1500Kč.
Co když si chci internet jenom vyzkoušet?
Ověřte si nezávazně kvalitu našich služeb, stačí nám pouze pomoci s instalací. Při přechodu od jiného poskytovatele vám Litol.cz nabízí měsíc připojení zdarma, abyste si mohli ověřit, že jsme lepší než naše konkurence.
Nabízíte připojení jenom v Litoli nebo i jinde?
Naše připojení pokrývá celou Lysou nad Labem. Pro přesné zjištění dostupnosti služeb nám pošlete SMSkou jméno, příjmění a adresu na telefonní číslo 603 369 310. Nezávazně a bezplatně ověříme dostupnost služeb v místě vašeho bydliště.
Jak probíhá zřízení služby?
Po úspěšném ověření dostupnosti se vám ozveme a domluvíme s vámi návštěvu servisního technika, který ve stanovený termín provede instalaci zařízení u vás doma a předvede vám jeho fungování. Více informací najdete v sekci Jak se připojit.
Musím si kupovat zařízení?
Potřebné vybavení vám k vybraným tarifů zapůjčíme, ale v případě zájmu si můžete zařízení i odkoupit za velkoobchodní ceny. Na rozdíl od jiných poskytovatelů nepoužíváme nejlevnější vybavení (obvykle značky Ubiquity), ale výhradně kvalitní zařízení s doživotní zárukou funkčnosti. Takže dokud budete naším klientem, nemusíte vůbec investovat do techniky.
Co když se objeví problém?
Litol.cz aktivně monitoruje stav vaší linky, takže většinu problémů dokážeme odstranit ještě dříve, než je vůbec zaregistrujete. Pokud přesto zaznamenáte problém, je vám k dispozici šest techniků na non-stop lince technické podpory. Reakční doba technické podpory je běžně do 4 hodiny od nahlášení problému. Servisní zásah přímo u vás doma je zdarma. Pouze v případě, kdy je chyba na straně zákazníka, hradíte marný výjezd.