Nejčastejší dotazy

 

Odpovědi na nejčastější dotazy

 

arrow-02Proč se mám připojit přes Litol.cz?

Zažili jste někdy značné kolísání rychlosti připojení nebo časté výpadky? Podepsali jste smlouvu se závazkem, kterou nelze vypovědět v případě nespokojenosti s kvalitou služeb? Pak určitě dokážete ocenit rychlý a spolehlivý internet bez závazků. Navíc jsme místní poskytovatel, proto vám můžeme nabídnout bezplatnou osobní instalaci a v případě potřeby také rychlý servisní zásah u vás doma.

 

 

arrow-02Není lepší VDSL od velkého operátora?

 

Současné ceny VDSL či ADSL vypadají lákavě, ale pozor! Tyto „akční“ ceny platí jen omezenou dobu, po které se měsíční paušál zvýší i více než dvojnásobně! Další nevýhodou je závazek jež je velice obtížné vypovědětpomalé odesílání dat, což se poznáte například při zdlouhavém posílání e-mailů. Litol.cz vám oproti tomu garantuje pevnou cenu bez závazků, za kterou získáte spolehlivé připojení se 4x rychlejším odesíláním dat než u DSL.Oproti našim službám se v případě současného využití televizních a datových služeb DSL se Vaše připojení znatelně zpomalí. V ceně našich služeb je komfortní instalace internetu přímo u Vás doma.U služby DSL vám poskytovatel pouze zašle modem poštou. Celou instalaci a konfiguraci si musíte provést sami. Rovněž v případě potíží u nás oceníte podporu technika přímo u Vás doma s okamžitou výměnou vadného dílu namístě. Dominantního poskytovatel poskytuje bezplatně pouze telefonickou podporu s nutností problematické díly odvést k reklamaci na pobočku mimo Lysou nad  Labem. Následně čekáte až 30 dní  aby reklamované zařízení bylo na pobočce operátora připravené k vyzvednutí.

 

 

arrow-02A co připojení přes amatérskou síť tzv. free net?

 

Amatérské bezdrátové sítě jsou vhodné, pokud s internetem teprve začínáte. Obvykle nabízejí dobrý poměr ceny a rychlosti připojení, ovšem bez garance kvality služeb a s omezenou technickou podporou. Například na opravdu závady můžete čekat až 30 dní, zatímco Litol.cz vám nabízí non-stop technickou podporu do 4 hodin od nahlášení problému. Za nevratný vstupní členský příspěvek vam pouze zapůjčí 1500Kč. U nás máte zapůjčení zařízení zdarma či jej včetně komfortní instalace prodáváme za 1500Kč.

 

 

arrow-02Co když si chci internet jenom vyzkoušet?

 

Ověřte si nezávazně kvalitu našich služeb, stačí nám pouze pomoci s instalací. Při přechodu od jiného poskytovatele vám Litol.cz nabízí  měsíc připojení zdarma, abyste si mohli ověřit, že jsme lepší než naše konkurence.

 

 

arrow-02Nabízíte připojení jenom v Litoli nebo i jinde?

 

Naše připojení pokrývá celou Lysou nad Labem. Pro přesné zjištění dostupnosti služeb nám pošlete SMSkou jméno, příjmění a adresu na telefonní číslo 603 369 310. Nezávazně a bezplatně ověříme dostupnost služeb v místě vašeho bydliště.

 

 

arrow-02Jak probíhá zřízení služby?

 

Po úspěšném ověření dostupnosti se vám ozveme a domluvíme s vámi návštěvu servisního technika, který ve stanovený termín provede instalaci zařízení u vás doma a předvede vám jeho fungování. Více informací najdete v sekci Jak se připojit.

 

 

arrow-02Musím si kupovat zařízení?

 

Potřebné vybavení vám k vybraným tarifů zapůjčíme, ale v případě zájmu si můžete zařízení i odkoupit za velkoobchodní ceny. Na rozdíl od jiných poskytovatelů nepoužíváme nejlevnější vybavení (obvykle značky Ubiquity), ale výhradně kvalitní zařízení s doživotní zárukou funkčnosti. Takže dokud budete naším klientem, nemusíte vůbec investovat do techniky.

 

 

arrow-02Co když se objeví problém?

 

Litol.cz aktivně monitoruje stav vaší linky, takže většinu problémů dokážeme odstranit ještě dříve, než je vůbec zaregistrujete. Pokud přesto zaznamenáte problém, je vám k dispozici šest techniků na non-stop lince technické podpory. Reakční doba technické podpory je běžně do 4 hodiny od nahlášení problému. Servisní zásah přímo u vás doma je zdarma. Pouze v případě, kdy je chyba na straně zákazníka, hradíte marný výjezd.

 


partneři

it-konzult JPC     spc net logo  tv-cech

   

Úvod Domácnosti Nejčastější dotazy

 

RYCHLÉ ověření
DOSTUPNOSTI INTERNETU

Pro nezávazné ověření dostupnosti služeb ve vaší lokalitě můžete využít online formuláře nebo stačí zaslat kdykoliv SMS ve tvaru: jméno, příjmení, adresa na telefonní číslo 603 369 310 a zjistěte dostupnost našich služeb ve vaší lokalitě.

 

formtel